رنجبران, بهرام, براری, مجتبی. (1388). تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی. , 1(2), -.
بهرام رنجبران; مجتبی براری. "تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی". , 1, 2, 1388, -.
رنجبران, بهرام, براری, مجتبی. (1388). 'تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی', , 1(2), pp. -.
رنجبران, بهرام, براری, مجتبی. تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی. , 1388; 1(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب