دیواندری, علی, ترکاشوند, گلناز. (1389). شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک. , 2(4), -.
علی دیواندری; گلناز ترکاشوند. "شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک". , 2, 4, 1389, -.
دیواندری, علی, ترکاشوند, گلناز. (1389). 'شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک', , 2(4), pp. -.
دیواندری, علی, ترکاشوند, گلناز. شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک. , 1389; 2(4): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب