ملاحسینی, علی, میرزایی, غلامرضا علی. (1389). بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان. , 2(4), -.
علی ملاحسینی; غلامرضا علی میرزایی. "بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان". , 2, 4, 1389, -.
ملاحسینی, علی, میرزایی, غلامرضا علی. (1389). 'بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان', , 2(4), pp. -.
ملاحسینی, علی, میرزایی, غلامرضا علی. بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان. , 1389; 2(4): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب