سیدهاشمی, محمد, ممدوحی, امیررضا. (1389). تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو). , 2(4), -.
محمد سیدهاشمی; امیررضا ممدوحی. "تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو)". , 2, 4, 1389, -.
سیدهاشمی, محمد, ممدوحی, امیررضا. (1389). 'تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو)', , 2(4), pp. -.
سیدهاشمی, محمد, ممدوحی, امیررضا. تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو). , 1389; 2(4): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب