صالحی, سیدکاوس, حومنیان, داود, ضرغامی, مهدی, صائمی, اسماعیل. (1389). تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی. , 2(3), -.
سیدکاوس صالحی; داود حومنیان; مهدی ضرغامی; اسماعیل صائمی. "تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی". , 2, 3, 1389, -.
صالحی, سیدکاوس, حومنیان, داود, ضرغامی, مهدی, صائمی, اسماعیل. (1389). 'تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی', , 2(3), pp. -.
صالحی, سیدکاوس, حومنیان, داود, ضرغامی, مهدی, صائمی, اسماعیل. تأثیر شیوه ارائه محرک های متوالی بر اکتساب، یادداری و انتقال ترتیب توالی حرکات بصری: مطالعه یادگیری و یادداری تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی. , 1389; 2(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب