زارعی, عباس. (1387). تأثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر- مدار بر عملکرد دانشجویان در نامه‌نگاری انگلیسی. , 13(49), -.
عباس زارعی. "تأثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر- مدار بر عملکرد دانشجویان در نامه‌نگاری انگلیسی". , 13, 49, 1387, -.
زارعی, عباس. (1387). 'تأثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر- مدار بر عملکرد دانشجویان در نامه‌نگاری انگلیسی', , 13(49), pp. -.
زارعی, عباس. تأثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر- مدار بر عملکرد دانشجویان در نامه‌نگاری انگلیسی. , 1387; 13(49): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب