ابراهیمی, عبدالحمید, صفرزاده, حسین, جاویدی حق, مریم. (1390). بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران. , 3(3), 19-34.
عبدالحمید ابراهیمی; حسین صفرزاده; مریم جاویدی حق. "بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران". , 3, 3, 1390, 19-34.
ابراهیمی, عبدالحمید, صفرزاده, حسین, جاویدی حق, مریم. (1390). 'بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران', , 3(3), pp. 19-34.
ابراهیمی, عبدالحمید, صفرزاده, حسین, جاویدی حق, مریم. بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران. , 1390; 3(3): 19-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب