خداداد حسینی, سید حمید, کلابی, امیرمحمد. (1391). جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. , 5(4), 107-128. doi: 10.22059/jed.2013.36241
سید حمید خداداد حسینی; امیرمحمد کلابی. "جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط". , 5, 4, 1391, 107-128. doi: 10.22059/jed.2013.36241
خداداد حسینی, سید حمید, کلابی, امیرمحمد. (1391). 'جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط', , 5(4), pp. 107-128. doi: 10.22059/jed.2013.36241
خداداد حسینی, سید حمید, کلابی, امیرمحمد. جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. , 1391; 5(4): 107-128. doi: 10.22059/jed.2013.36241


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب