نژادشکوهی, فاطمه, دعایی, حبیب الله. (1393). تأثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی ‌با میانجی‌گری ادراک مشتری از شرکت. , 12(1), 105-123. doi: 10.22059/jomc.2014.50185
فاطمه نژادشکوهی; حبیب الله دعایی. "تأثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی ‌با میانجی‌گری ادراک مشتری از شرکت". , 12, 1, 1393, 105-123. doi: 10.22059/jomc.2014.50185
نژادشکوهی, فاطمه, دعایی, حبیب الله. (1393). 'تأثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی ‌با میانجی‌گری ادراک مشتری از شرکت', , 12(1), pp. 105-123. doi: 10.22059/jomc.2014.50185
نژادشکوهی, فاطمه, دعایی, حبیب الله. تأثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی ‌با میانجی‌گری ادراک مشتری از شرکت. , 1393; 12(1): 105-123. doi: 10.22059/jomc.2014.50185


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب