سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات143
تعداد شماره‌ها3,506
تعداد مقالات38,037
تعداد مشاهده مقاله72,089,323
تعداد دریافت فایل اصل مقاله55,433,306
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. (1392). بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد). , 5(4), 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
فریبرز رحیم نیا; زهرا فاطمی; عطا اله هرندی. "بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)". , 5, 4, 1392, 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. (1392). 'بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)', , 5(4), pp. 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد). , 1392; 5(4): 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.