سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات177
تعداد شماره‌ها3,699
تعداد مقالات40,050
تعداد مشاهده مقاله75,700,470
تعداد دریافت فایل اصل مقاله58,593,873
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. (1392). بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد). , 5(4), 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
فریبرز رحیم نیا; زهرا فاطمی; عطا اله هرندی. "بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)". , 5, 4, 1392, 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. (1392). 'بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)', , 5(4), pp. 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد). , 1392; 5(4): 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.