1.

بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)

صفحه 1-20
فریبرز رحیم نیا؛ زهرا فاطمی؛ عطا اله هرندی

2.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)

صفحه 21-42
علیرضا عاطفت دوست؛ احمدعلی خائف الهی؛ علی اصغر فانی؛ حسن دانایی فرد

3.

عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان

صفحه 43-60
وحیده علی پور؛ پرویز احمدی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی

4.

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390)

صفحه 61-78
محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی؛ امیر سلیمی

5.

سرمایه‌گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات

صفحه 79-98
مرتضی ملکی؛ نسرین حاجی حسنی

6.

تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

صفحه 99-120
لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد

7.

بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206)

صفحه 121-140
محسن نظری؛ ثریا ادیب حاج باقری

8.

بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک

صفحه 141-160
سید حامد وارث؛ طهمورث حسنقلی پور؛ مرضیه حبیبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب