محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی, سلیمی, امیر. (1392). بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390). , 5(4), 61-78. doi: 10.22059/jibm.2013.50344
محمود محمدیان; مصطفی اله وردی; امیر سلیمی. "بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390)". , 5, 4, 1392, 61-78. doi: 10.22059/jibm.2013.50344
محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی, سلیمی, امیر. (1392). 'بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390)', , 5(4), pp. 61-78. doi: 10.22059/jibm.2013.50344
محمدیان, محمود, اله وردی, مصطفی, سلیمی, امیر. بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390). , 1392; 5(4): 61-78. doi: 10.22059/jibm.2013.50344


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب