نصرالهی وسطی, لیلا, جلیلوند, محمدرضا, فاتح راد, مهدی. (1392). تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی. , 5(4), 99-120. doi: 10.22059/jibm.2013.50346
لیلا نصرالهی وسطی; محمدرضا جلیلوند; مهدی فاتح راد. "تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی". , 5, 4, 1392, 99-120. doi: 10.22059/jibm.2013.50346
نصرالهی وسطی, لیلا, جلیلوند, محمدرضا, فاتح راد, مهدی. (1392). 'تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی', , 5(4), pp. 99-120. doi: 10.22059/jibm.2013.50346
نصرالهی وسطی, لیلا, جلیلوند, محمدرضا, فاتح راد, مهدی. تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی. , 1392; 5(4): 99-120. doi: 10.22059/jibm.2013.50346


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب