نطری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, طباطبائی کلجاهی, سیدوحید. (1393). تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل). , 6(3), 647-664. doi: 10.22059/jibm.2014.50729
محسن نطری; محمدعلی شاه حسینی; سیدوحید طباطبائی کلجاهی. "تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)". , 6, 3, 1393, 647-664. doi: 10.22059/jibm.2014.50729
نطری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, طباطبائی کلجاهی, سیدوحید. (1393). 'تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)', , 6(3), pp. 647-664. doi: 10.22059/jibm.2014.50729
نطری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, طباطبائی کلجاهی, سیدوحید. تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل). , 1393; 6(3): 647-664. doi: 10.22059/jibm.2014.50729


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب