نصیری, محمد, آخوندزاده نوقابی, الهام, مینایی بیدگلی, بهروز. (1394). رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان. , 7(1), 231-251. doi: 10.22059/jibm.2015.50740
محمد نصیری; الهام آخوندزاده نوقابی; بهروز مینایی بیدگلی. "رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان". , 7, 1, 1394, 231-251. doi: 10.22059/jibm.2015.50740
نصیری, محمد, آخوندزاده نوقابی, الهام, مینایی بیدگلی, بهروز. (1394). 'رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان', , 7(1), pp. 231-251. doi: 10.22059/jibm.2015.50740
نصیری, محمد, آخوندزاده نوقابی, الهام, مینایی بیدگلی, بهروز. رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان. , 1394; 7(1): 231-251. doi: 10.22059/jibm.2015.50740


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب