1.

تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل)

صفحه 1-21
محمد باشکوه؛ میترا شکسته بند

2.

بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان)

صفحه 23-42
وحید برادران؛ محمد بیگلری

3.

بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران)

صفحه 43-65
حسین بلوچی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ علی عمویی اوجاکی

4.

مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو

صفحه 67-82
کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ نسترن دهقانی سامانی

5.

بخش بندی مشتریان در رستوران های زنجیره ای بر اساس سبک تغذیه (مطالعه موردی: رستوران های زنجیره ای فست فود بوف در شهر تهران)

صفحه 83-99
معصومه حسین زاده شهری؛ مسعود کرمی؛ مهناز مهربانی

6.

بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک

صفحه 101-125
سیدرضا سیدجوادین؛ سیدمحمد مقیمی؛ نادر سیدامیری

7.

نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

صفحه 127-144
بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما قره خان بیگلو

8.

نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران

صفحه 145-162
علی اکبر فرهنگی؛ مهدی کروبی؛ فراز صادق وزیری

9.

طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)

صفحه 163-185
عفت محمدی؛ رضا شیخ

10.

بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان

صفحه 187-208
علی ملاحسینی؛ فریده تاج الدینی

11.

بررسی تاثیر قابلیت‌های سازمان و ساختار صنعت بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 209-229
علیرضا نادری خورشیدی؛ محمد سلگی

12.

رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان

صفحه 231-251
محمد نصیری؛ الهام آخوندزاده نوقابی؛ بهروز مینایی بیدگلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب