ملاحسینی, علی, تاج الدینی, فریده. (1394). بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان. , 7(1), 187-208. doi: 10.22059/jibm.2015.50751
علی ملاحسینی; فریده تاج الدینی. "بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان". , 7, 1, 1394, 187-208. doi: 10.22059/jibm.2015.50751
ملاحسینی, علی, تاج الدینی, فریده. (1394). 'بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان', , 7(1), pp. 187-208. doi: 10.22059/jibm.2015.50751
ملاحسینی, علی, تاج الدینی, فریده. بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان. , 1394; 7(1): 187-208. doi: 10.22059/jibm.2015.50751


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب