نرگسیان, عباس, طهماسبی آقبلاغی, داریوش, دیندار, یاشار. (1393). مطالعۀ تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی (مورد مطالعه: شهروندان منطقۀ 5 شهر تهران). , 6(3), 603-624. doi: 10.22059/jipa.2014.50761
عباس نرگسیان; داریوش طهماسبی آقبلاغی; یاشار دیندار. "مطالعۀ تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی (مورد مطالعه: شهروندان منطقۀ 5 شهر تهران)". , 6, 3, 1393, 603-624. doi: 10.22059/jipa.2014.50761
نرگسیان, عباس, طهماسبی آقبلاغی, داریوش, دیندار, یاشار. (1393). 'مطالعۀ تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی (مورد مطالعه: شهروندان منطقۀ 5 شهر تهران)', , 6(3), pp. 603-624. doi: 10.22059/jipa.2014.50761
نرگسیان, عباس, طهماسبی آقبلاغی, داریوش, دیندار, یاشار. مطالعۀ تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی (مورد مطالعه: شهروندان منطقۀ 5 شهر تهران). , 1393; 6(3): 603-624. doi: 10.22059/jipa.2014.50761


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب