دیواندری, علی, نظری, محسن, سید جوادین, سید رضا, حاجی کریمی, عباسعلی, رایج, حمزه. (1397). بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت). , 10(3), 673-694. doi: 10.22059/jibm.2014.51039
علی دیواندری; محسن نظری; سید رضا سید جوادین; عباسعلی حاجی کریمی; حمزه رایج. "بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)". , 10, 3, 1397, 673-694. doi: 10.22059/jibm.2014.51039
دیواندری, علی, نظری, محسن, سید جوادین, سید رضا, حاجی کریمی, عباسعلی, رایج, حمزه. (1397). 'بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)', , 10(3), pp. 673-694. doi: 10.22059/jibm.2014.51039
دیواندری, علی, نظری, محسن, سید جوادین, سید رضا, حاجی کریمی, عباسعلی, رایج, حمزه. بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت). , 1397; 10(3): 673-694. doi: 10.22059/jibm.2014.51039


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب