1.

سخن سردبیر: برند پژوهشگر

صفحه 1-2

2.

تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)

صفحه 509-528
علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری؛ فردوس عباس‎پور

3.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور

4.

ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره

صفحه 547-566
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ مریم فضل اله تبار لداری

5.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی

صفحه 567-582
عظیم زارعی؛ محمد اسدی

6.

طراحی الگوی بین‌المللی‎سازی بنگاه‌های کوچک و متوسط در شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر نانو

صفحه 583-602
علیرضا امینی؛ حمیدرضا فتاحی

7.

طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران

صفحه 603-622
سعید حبیبی؛ ابوالقاسم میرا

8.

پیش‌بینی رفتار مشتری در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف (مورد مطالعه: شرکت گلپخش اول)

صفحه 623-642
سعید روحانی؛ حامد غضنفری؛ بابک سهرابی

9.

از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)

صفحه 643-658
عباسعلی رستگار؛ مهری شهریاری

10.

تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان

صفحه 659-672
فرزانه حاجی حسنی؛ علی اصغر صادق پور؛ سیدمسلم علوی

11.

بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)

صفحه 673-694
علی دیواندری؛ محسن نظری؛ سید رضا سید جوادین؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ حمزه رایج

12.

طراحی مدلی برای ارزیابی کانال‎های بازاریابی مبتنی بر روش‎های بهترین و بدترین فازی و EDAS فازی

صفحه 695-712
مهدی نصراللهی؛ محمد رضا فتحی؛ علی رضا فقیه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب