شافعی, رضا, صلواتی, عادل, جهانیان, رودابه. (1393). بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج). , 6(3), 555-574. doi: 10.22059/jibm.2014.53384
رضا شافعی; عادل صلواتی; رودابه جهانیان. "بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج)". , 6, 3, 1393, 555-574. doi: 10.22059/jibm.2014.53384
شافعی, رضا, صلواتی, عادل, جهانیان, رودابه. (1393). 'بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج)', , 6(3), pp. 555-574. doi: 10.22059/jibm.2014.53384
شافعی, رضا, صلواتی, عادل, جهانیان, رودابه. بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج). , 1393; 6(3): 555-574. doi: 10.22059/jibm.2014.53384


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب