محمدی, عفت, شیخ, رضا. (1394). طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون). , 7(1), 163-185. doi: 10.22059/jibm.2015.53857
عفت محمدی; رضا شیخ. "طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)". , 7, 1, 1394, 163-185. doi: 10.22059/jibm.2015.53857
محمدی, عفت, شیخ, رضا. (1394). 'طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)', , 7(1), pp. 163-185. doi: 10.22059/jibm.2015.53857
محمدی, عفت, شیخ, رضا. طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون). , 1394; 7(1): 163-185. doi: 10.22059/jibm.2015.53857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب