بلالی, مجید, آقازاده, هاشم, احمدی, سمیه. (1391). بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور. , 4(4), 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.54758
مجید بلالی; هاشم آقازاده; سمیه احمدی. "بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور". , 4, 4, 1391, 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.54758
بلالی, مجید, آقازاده, هاشم, احمدی, سمیه. (1391). 'بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور', , 4(4), pp. 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.54758
بلالی, مجید, آقازاده, هاشم, احمدی, سمیه. بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور. , 1391; 4(4): 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.54758


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب