1.

بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور

صفحه 1-20
مجید بلالی؛ هاشم آقازاده؛ سمیه احمدی

2.

بررسی ابعاد ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت

صفحه 21-40
مجتبی بهرامی؛ محمدرضا سیدهاشمی تولون

3.

تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell)

صفحه 41-64
حسین جلیلیان؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ امید محمودیان

4.

ارائه‌ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت‌افزار و نرم‌افزار خدمات در صنعت بانکداری

صفحه 65-78
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ ابوالقاسم ابراهیمی

5.

طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشم‌اندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت)

صفحه 72-92
علی دیواندری؛ امیرحسین داودیان

6.

سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)

صفحه 93-106
نجمه راموز؛ اصغر مشبکی؛ پرویز احمدی؛ سیدحمید خداداد حسینی

7.

بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر)

صفحه 107-126
سید ابوالقاسم میرا؛ ساناز کریمی هریسی

8.

بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن

صفحه 127-146
محسن نظری؛ نسترن حاجی‌حیدری؛ مصطفی نصری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب