جلیلیان, حسین, ابراهیمی, عبدالحمید, محمودیان, امید. (1391). تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell). , 4(4), 41-64. doi: 10.22059/jibm.2013.54760
حسین جلیلیان; عبدالحمید ابراهیمی; امید محمودیان. "تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell)". , 4, 4, 1391, 41-64. doi: 10.22059/jibm.2013.54760
جلیلیان, حسین, ابراهیمی, عبدالحمید, محمودیان, امید. (1391). 'تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell)', , 4(4), pp. 41-64. doi: 10.22059/jibm.2013.54760
جلیلیان, حسین, ابراهیمی, عبدالحمید, محمودیان, امید. تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell). , 1391; 4(4): 41-64. doi: 10.22059/jibm.2013.54760


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب