. (1394). بررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارت‌های اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا. , 6(3), 1-18. doi: 10.22059/japr.2015.55042
. "بررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارت‌های اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا". , 6, 3, 1394, 1-18. doi: 10.22059/japr.2015.55042
. (1394). 'بررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارت‌های اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا', , 6(3), pp. 1-18. doi: 10.22059/japr.2015.55042
. بررسی رابطه ی تجربه رایانه و مهارت‌های اجتماعی با خودکارآمدی دانش آموزان نابینا. , 1394; 6(3): 1-18. doi: 10.22059/japr.2015.55042


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب