دیواندری, علی, داودیان, امیر حسین, نظری, محسن, معماریانی, عزیز الله. (1395). تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری. , 8(1), 47-72. doi: 10.22059/jibm.2016.57531
علی دیواندری; امیر حسین داودیان; محسن نظری; عزیز الله معماریانی. "تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری". , 8, 1, 1395, 47-72. doi: 10.22059/jibm.2016.57531
دیواندری, علی, داودیان, امیر حسین, نظری, محسن, معماریانی, عزیز الله. (1395). 'تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری', , 8(1), pp. 47-72. doi: 10.22059/jibm.2016.57531
دیواندری, علی, داودیان, امیر حسین, نظری, محسن, معماریانی, عزیز الله. تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری. , 1395; 8(1): 47-72. doi: 10.22059/jibm.2016.57531


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب