عابدی, حسین, قلیچ خانی, محمد حسن. (1395). تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران). , 8(1), 183-204. doi: 10.22059/jibm.2016.57536
حسین عابدی; محمد حسن قلیچ خانی. "تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران)". , 8, 1, 1395, 183-204. doi: 10.22059/jibm.2016.57536
عابدی, حسین, قلیچ خانی, محمد حسن. (1395). 'تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران)', , 8(1), pp. 183-204. doi: 10.22059/jibm.2016.57536
عابدی, حسین, قلیچ خانی, محمد حسن. تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران). , 1395; 8(1): 183-204. doi: 10.22059/jibm.2016.57536


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب