- ابراهیم پور، حبیب و دیگران (1390). «بررسی رابطة بین ویژگیهای شغلی و رفتار شهروندی سازمانی در مرکز آموزش صداوسیما (با تأکید بر مدل هاکمن و الدهام)». پژوهشنامة مدیریت تحول، دورة سوم، شمارة پنجم، صفحات 124-90.
- ابراهیمیان جلودار، یاسر؛ ابراهیمیان جلودار، روحالله؛ ابراهیمیان جلودار، محمود (1391). «بررسی اثربخشی مدیریت دانش با مرور بر توانمندیها و فرایند مدیریت دانش». توسعة سازمانی پلیس، شمارة 41، صفحات 104-89.
- پهلوانی، معصومه؛ پیرایش، رضا؛ علیپور، وحیده؛ باشکوه، محمد (1389). «بررسی اولویتبندی عوامل فرهنگی مؤثر در بهاشتراکگذاری دانش در مراکز تحقیق و توسعة پتروشیمی». مدیریت فناوری اطلاعات،2) 5(
- دیلمقانی، میترا (1392). ارائة مدل رابطة تبیین فرهنگ دانش با اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش. پایاننامة دکتری، دانشگاه تهران، دانشکدة علم اطلاعات و دانششناسی.
- عباسی، زهره؛ دیانی، محمدحسین؛ فتاحی، رحمتالله (1389). «شناسایی الگوی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانههای مرکزی دانشگاهها و سنجش تأثیر آن بر میزان اجرای مدیریتدانش». فصلنامة علوم و فناوری اطلاعات، دورة 25، شمارة سوم، صغحات 46-22.
- عسگری، ناصر و دیگران (1392). «تأثیر توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر توسعة ظرفیت خلق دانش در سازمان». مدیریت فناوری اطلاعات. دورة پنجم، شمارة اول، صفحات 126-107.
- محمدی مقدم، یوسف؛ الوانی، سیدمهدی؛ جبیبی بدرآبادی، محبوبه (1391). «الگوی جامع دانشآفرینی در سازمانهای پلیسی». فصلنامة پژوهشهای مدیریت انتظامی. دورة هفتم، شمارة چهارم، صفحات 500-479.
- Abili, K. et al. (2011). "The Role of effective factors on organizational knowledge sharing". International Conference on Education & Educational Psychology (ICEEPSY2011), Procedia-Social and Behavioral Sciences, 29, 1701-1706.
- Akgun, A. E.; Byrme, J.; Keskin, H. (2007). "Organizational intelligence: a structuration view". Journal of Organizational Change Management, 20(3), 272-289
- Ajzen, I.; Fishbein, M. (1980).Understanding Attitudes & predicating social behavior. Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall
- Alavi, M.; Leidner, D. E. (2001). “Review: knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations & research issues”. MIS Quarterly,25(1), 107-136.
- Allameh et al. (2011)."Examining the impact of KM enablers on knowledge management process". Procedia Computer Science, 3, 1211-1223.
- Arsenijevi J. et,al. (2010). "The comparison of two groups in perception of knowledge management in the environment of higher education". Business Management, 4(6), 915-924.
- Aujirapongpan, S., et al. (2010). "Indicators of knowledge management capability for KM- effectiveness". The Journal of Information and Knowledge Management Systems, 40(2), 183-203.
- Chang, T.; Chuang, S. (2009). "Performance effects of knowledge management: corporate management characteristics & competitive strategy enablers“. Asian Journal of Management & Humanity Sciences, 4(4),181-199.
- Davenport, T. H.; Prusak, L. (1998). Working knowledge: how organizations manage what they know. Boston, Harvard Business School Press.
- Debowsky, S. (2006). Knowledge management. Milton, John Wiley & sons.
- Gupta, A. K.; Govindarajan, V. (2000). "Knowledge management's social Dimension: Lessons from Nucor Steel, Sloan”. Management Review, 42(1), 71-81.
- Delong, D. W.; Fahey, L. (2000). “Diagnosing cultural barriers to knowledge management”. Academy of Management Executive, 14(4), 113-127.
- English, M. J.; Baker, W. H. (2006). Winning the Knowledge Transfer Race. New York, McGraw-Hill.
- Foss, N. J.,et al. (2009). "Encourage knowledge sharing among employees: how job design matters". Human Resource Management., 48 (6), 871-893.
- Gold, A. H.; Malhotra, A.; Segars, A. H. (2001). "Knowledge Management: An Organizational Capabilities Perspective". Journal of Management Systems, 18(1), 185-214.
- Gupta, A.; Govindarajan, V. (2000). “Knowledge flows within multinational Corporation”. Strategic Management Journal, 21(4), 473-496.
- Holsapple, C.” Singh, M. (2001). "The Knowledge chain model: activities for competitiveness”. Expert Systems with Applications, 20(1), 77-98.
- Hurley, Tracy A.; Green, Carolyn W. (2005). "Creating a knowledge management culture: the role of task, structure, technology & people in encouraging knowledge creation & transfer". Midwest Academy of management proceedings, 2oo5 annual conference on collaborative improvising: the playful intersection of jazz &work, march31-april2
- Jennex, M. E.; Smolnik, S.; Croasdell, D. T. (2009). “Towards a Consensus knowledge management success definition”. VINE: The Journal of Information & knowledge Management systems, 39(2), 174-188.
- Leavitt, H. J. (1965). Applying Organizational Change in Industry: Structural, Technological, & Humanistic Approaches". In Handbook of Organizations, edited by James G. March. Chicago: Rand McNally.
- Leonard-Barton, D. (1995). Wellsprings of knowledge: Building & sustaining the sources of innovation. Boston, MA. Harvard Business School Press.
- Mayfield, R. D. (2008). “Organizational culture & knowledge management: A study". Journal of Knowledge Management, 12(4), 3-15.
- Nonaka, I.; Takeuchi, H. (1995). "The Knowledge –creating company". New York, Oxford University Press.
- Oliver, S.; Kandadi, R. (2006). "How to develop knowledge culture in organizations? A multiple case study of large distributed organizations". Journal of Knowledge Management, 10(4), 6-24.
- Schein, E. H. (1999). The corporate culture survival guide: Sense & nonsense about culture change. San Francisco, CA, JosseyBass.
- Sims, H.; Szilagyi, A.; Keller, R. (1976). "The measurement of job characteristics". Academy of Management Journal, 19, 195–212.
- 34. Smith, H. A.;. McKeen, J. D. (2002). Instilling a Knowledge –sharing culture. School of Business Queen's university.
- 35. Stieger, J.; Hammou, K. A.; Galib, M. H. (2014). "An examination of the influence of organizational structure types & management levels on knowledge management practices in organizations". Journal of Business & Management,9(6)
- 36. Stoel, M. D.; Muhanna, W. A. (2008). "Antecedents & Consequences of shared knowledge". Available online at: http://Citeseerx.ist.psu.edu.
- Travica, B. (2013). "Conceptualizing knowledge culture". Online Journal of Applied Knowledge Management, 1(2)
- Venkatesh, V.; Morris, M. G. (2000). "Why Don't Men Ever Stop to Ask for Directions? Gender, Social Influence, & Their Role in Technology Acceptance & Usage Behavior". MIS Quarterly, 24(1), 115-139.
- Wu, Chuan-Chun, et al. (2011). "Drivers of Organizational Knowledge management". African Journal of Business Management, 5(11), 4388-4402.
- Zaied, A. N. H. (2012). "An integrated knowledge management capabilities framework for assessing organizational performance". International Journal of Information Technology and Computer Science, 2, 1-10.
|