کریمی, آصف, شعبانی نژاد, اسماعیل, ادیب فر, غلامرضا. (1395). بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران). , 14(2), 475-498. doi: 10.22059/jomc.2016.57667
آصف کریمی; اسماعیل شعبانی نژاد; غلامرضا ادیب فر. "بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)". , 14, 2, 1395, 475-498. doi: 10.22059/jomc.2016.57667
کریمی, آصف, شعبانی نژاد, اسماعیل, ادیب فر, غلامرضا. (1395). 'بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)', , 14(2), pp. 475-498. doi: 10.22059/jomc.2016.57667
کریمی, آصف, شعبانی نژاد, اسماعیل, ادیب فر, غلامرضا. بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران). , 1395; 14(2): 475-498. doi: 10.22059/jomc.2016.57667


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب