آذر, عادل, فرخ, مجتبی, جانانی, حمید. (1395). بررسی رابطۀ علّی عدالت سازمانی با رضایت مشتری از طریق نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در بانک‌های تجاری. , 3(1), 69-87. doi: 10.22059/jscm.2016.58325
عادل آذر; مجتبی فرخ; حمید جانانی. "بررسی رابطۀ علّی عدالت سازمانی با رضایت مشتری از طریق نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در بانک‌های تجاری". , 3, 1, 1395, 69-87. doi: 10.22059/jscm.2016.58325
آذر, عادل, فرخ, مجتبی, جانانی, حمید. (1395). 'بررسی رابطۀ علّی عدالت سازمانی با رضایت مشتری از طریق نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در بانک‌های تجاری', , 3(1), pp. 69-87. doi: 10.22059/jscm.2016.58325
آذر, عادل, فرخ, مجتبی, جانانی, حمید. بررسی رابطۀ علّی عدالت سازمانی با رضایت مشتری از طریق نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در بانک‌های تجاری. , 1395; 3(1): 69-87. doi: 10.22059/jscm.2016.58325


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب