رضائی کلیدبری, حمیدرضا, طالقانی, محمد, علوی فومنی, سیده فاطمه. (1396). تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی). , 9(2), 317-336. doi: 10.22059/jibm.2017.60167
حمیدرضا رضائی کلیدبری; محمد طالقانی; سیده فاطمه علوی فومنی. "تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)". , 9, 2, 1396, 317-336. doi: 10.22059/jibm.2017.60167
رضائی کلیدبری, حمیدرضا, طالقانی, محمد, علوی فومنی, سیده فاطمه. (1396). 'تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)', , 9(2), pp. 317-336. doi: 10.22059/jibm.2017.60167
رضائی کلیدبری, حمیدرضا, طالقانی, محمد, علوی فومنی, سیده فاطمه. تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی). , 1396; 9(2): 317-336. doi: 10.22059/jibm.2017.60167


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب