رضوانی, مهران, فتایی, پریسا. (1395). شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران). , 9(2), 277-296. doi: 10.22059/jed.2016.60485
مهران رضوانی; پریسا فتایی. "شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران)". , 9, 2, 1395, 277-296. doi: 10.22059/jed.2016.60485
رضوانی, مهران, فتایی, پریسا. (1395). 'شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران)', , 9(2), pp. 277-296. doi: 10.22059/jed.2016.60485
رضوانی, مهران, فتایی, پریسا. شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران). , 1395; 9(2): 277-296. doi: 10.22059/jed.2016.60485


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب