دهدشتی شاهرخ, زهره, حاجی نوروزی, انوشه. (1395). اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران). , 8(3), 549-568. doi: 10.22059/jibm.2016.60627
زهره دهدشتی شاهرخ; انوشه حاجی نوروزی. "اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران)". , 8, 3, 1395, 549-568. doi: 10.22059/jibm.2016.60627
دهدشتی شاهرخ, زهره, حاجی نوروزی, انوشه. (1395). 'اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران)', , 8(3), pp. 549-568. doi: 10.22059/jibm.2016.60627
دهدشتی شاهرخ, زهره, حاجی نوروزی, انوشه. اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران). , 1395; 8(3): 549-568. doi: 10.22059/jibm.2016.60627


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب