روشندل اربطانی, طاهر. (1395). تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ). , 8(3), 587-606. doi: 10.22059/jibm.2016.60629
طاهر روشندل اربطانی. "تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)". , 8, 3, 1395, 587-606. doi: 10.22059/jibm.2016.60629
روشندل اربطانی, طاهر. (1395). 'تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)', , 8(3), pp. 587-606. doi: 10.22059/jibm.2016.60629
روشندل اربطانی, طاهر. تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ). , 1395; 8(3): 587-606. doi: 10.22059/jibm.2016.60629


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب