فکور ثقیه, امیر محمد, صادقی, فرشته. (1395). بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد). , 8(3), 659-680. doi: 10.22059/jibm.2016.60632
امیر محمد فکور ثقیه; فرشته صادقی. "بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)". , 8, 3, 1395, 659-680. doi: 10.22059/jibm.2016.60632
فکور ثقیه, امیر محمد, صادقی, فرشته. (1395). 'بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)', , 8(3), pp. 659-680. doi: 10.22059/jibm.2016.60632
فکور ثقیه, امیر محمد, صادقی, فرشته. بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد). , 1395; 8(3): 659-680. doi: 10.22059/jibm.2016.60632


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب