. (1395). بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان. , 7(3), 165-182. doi: 10.22059/japr.2016.61026
. "بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان". , 7, 3, 1395, 165-182. doi: 10.22059/japr.2016.61026
. (1395). 'بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان', , 7(3), pp. 165-182. doi: 10.22059/japr.2016.61026
. بررسی مقایسه‌ای اثربخشی بازی های ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر سبک های حل مسئله دانشجویان. , 1395; 7(3): 165-182. doi: 10.22059/japr.2016.61026


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب