احمد, ., عمرانی, ., پاهی, ., شاه, . (2017). عجین‌شدگی دانشجویان دکتری: بررسی نقش حمایتی اساتید راهنما و سرمایة روان‌شناختی در مدل میانجیگری. , 10(2), 283-306. doi: 10.22059/ijms.2017.220219.672364
عمیر احمد; وحیدعلی عمرانی; منور حسین پاهی; سیدمیرمحمد شاه. "عجین‌شدگی دانشجویان دکتری: بررسی نقش حمایتی اساتید راهنما و سرمایة روان‌شناختی در مدل میانجیگری". , 10, 2, 2017, 283-306. doi: 10.22059/ijms.2017.220219.672364
احمد, ., عمرانی, ., پاهی, ., شاه, . (2017). 'عجین‌شدگی دانشجویان دکتری: بررسی نقش حمایتی اساتید راهنما و سرمایة روان‌شناختی در مدل میانجیگری', , 10(2), pp. 283-306. doi: 10.22059/ijms.2017.220219.672364
احمد, ., عمرانی, ., پاهی, ., شاه, . عجین‌شدگی دانشجویان دکتری: بررسی نقش حمایتی اساتید راهنما و سرمایة روان‌شناختی در مدل میانجیگری. , 2017; 10(2): 283-306. doi: 10.22059/ijms.2017.220219.672364


Journal Management System. Powered by Sinaweb