فسنقری, الهام, گودرزی, محمود, سجادی, سید نصرالله, دهقان قهفرخی, امین. (1396). بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی. , 9(1), 1-18. doi: 10.22059/jsm.2017.62127
الهام فسنقری; محمود گودرزی; سید نصرالله سجادی; امین دهقان قهفرخی. "بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی". , 9, 1, 1396, 1-18. doi: 10.22059/jsm.2017.62127
فسنقری, الهام, گودرزی, محمود, سجادی, سید نصرالله, دهقان قهفرخی, امین. (1396). 'بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی', , 9(1), pp. 1-18. doi: 10.22059/jsm.2017.62127
فسنقری, الهام, گودرزی, محمود, سجادی, سید نصرالله, دهقان قهفرخی, امین. بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی. , 1396; 9(1): 1-18. doi: 10.22059/jsm.2017.62127


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب