1.

بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی

صفحه 1-18
الهام فسنقری؛ محمود گودرزی؛ سید نصرالله سجادی؛ امین دهقان قهفرخی

2.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان)

صفحه 19-36
اکبر جابری؛ محمد خبیری؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی

3.

مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس

صفحه 37-54
کیانوش شجیع؛ ابوالفضل فراهانی؛ محمد علیمردانی

4.

رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

صفحه 55-70
یعقوب بدری آذرین؛ طاهر هوشنگ

5.

تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان

صفحه 71-83
علیرضا حجی پور؛ حسن اسدی

6.

بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور

صفحه 85-98
قاسم مهرابی؛ حسین عیدی؛ فایزه یزدانی

7.

تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون

صفحه 99-112
رسول نظری؛ محمد طباطبایی؛ جهانگیر کریمیان

8.

شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP)

صفحه 113-128
کوروش قهرمان تبریزی؛ ایمان رحیمی؛ سید محمد جواد رضوی

9.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM)

صفحه 129-144
پروانه قاسمی کهریزسنگی؛ قاسم رحیمی؛ علیرضا زمانی

10.

طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس

صفحه 145-159
سعید حاتمی؛ حسین اکبری یزدی

11.

تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

صفحه 169-174
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

12.

الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش

صفحه 175-189
وجیهه جوانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب