جوانی, وجیهه. (1396). الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش. , 9(1), 175-189. doi: 10.22059/jsm.2017.62138
وجیهه جوانی. "الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش". , 9, 1, 1396, 175-189. doi: 10.22059/jsm.2017.62138
جوانی, وجیهه. (1396). 'الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش', , 9(1), pp. 175-189. doi: 10.22059/jsm.2017.62138
جوانی, وجیهه. الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش. , 1396; 9(1): 175-189. doi: 10.22059/jsm.2017.62138


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب