حمیدی زاده, علی, کوچک زاده, زهرا, حاج کریمی, فاطمه. (1396). بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر نوآوری سازمانی با تأکید بر نقش میانجی استراتژی‏ های دوگانۀ مدیریت دانش. , 4(1), 75-94. doi: 10.22059/jscm.2017.236724.1408
علی حمیدی زاده; زهرا کوچک زاده; فاطمه حاج کریمی. "بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر نوآوری سازمانی با تأکید بر نقش میانجی استراتژی‏ های دوگانۀ مدیریت دانش". , 4, 1, 1396, 75-94. doi: 10.22059/jscm.2017.236724.1408
حمیدی زاده, علی, کوچک زاده, زهرا, حاج کریمی, فاطمه. (1396). 'بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر نوآوری سازمانی با تأکید بر نقش میانجی استراتژی‏ های دوگانۀ مدیریت دانش', , 4(1), pp. 75-94. doi: 10.22059/jscm.2017.236724.1408
حمیدی زاده, علی, کوچک زاده, زهرا, حاج کریمی, فاطمه. بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر نوآوری سازمانی با تأکید بر نقش میانجی استراتژی‏ های دوگانۀ مدیریت دانش. , 1396; 4(1): 75-94. doi: 10.22059/jscm.2017.236724.1408


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب