- جابری، اکبر، سلیمی، مهدی، و خزائی پول، جواد (1392). بررسی تأثیر انگیزشهای درونی و بیرونی بر تسهیم دانش در کارکنان در سازمانهای ورزشی. نشریة مدیریت ورزشی، شمارة 16، صفحات 75-55.
- حسنقلیپور، حکیمه، قلیپور، آرین، محمدی قاضی محله، مهدی، و روشندل اربطانی، طاهر (1389). الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت. فصلنامة مدیریت بازرگانی، دورة 2، شمارة 6، صفحات 60-41.
- سهرابی، بابک، و دارمی، هادی (1390). مدیریت دانش (با رویکرد MBA). تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
- فردوسی، مسعود، علوی، سید سلمان (1389). ارزیابی وضعیت پژوهش از دیدگاه انتقال و تبادل دانش در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت، شمارة 7 (ویژهنامه)، صفحات 532-525.
- قربانی، مصطفی، برقعی، افسانه، کشتکار، عباسعلی، مجدزاده، سید رضا، نجات، سحرناز، و منصوریان، مرتضی (1388). میزان انتقال دانش حاصل از پژوهش در طرحهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی سالهای 1383-85. مجلة پژوهشی حکیم، دورة 4، شمارة 12، صفحات 26-19.
- نجات، سحرناز، صدقی، ژیلا، غلامی، ژاله، و مجدزاده، سید رضا (1387). خودارزیابی انتقال دانش در مؤسسات پژوهشی. فصلنامة پایش، دورة 7، شمارة 3، صفحات 268-259.
- نجات، سحرناز، مجدزاده، سید رضا، غلامی، ژاله، قربانی، مصطفی، نجات، سیما، شکوهی، مصطفی، ملکی، کتایون (1387). ضرورت بازبینی در ملاکهای ارزیابی هیئت علمی: بررسی انتقال دانش حاصل از پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی تهران. مجلة علمی سازمان نظام پزشکی تهران، دورة 2، شمارة 26، صفحات 180-169.
- نجات، سیما، نجات، سحرناز، غلامی، ژاله، آشورخانی، مهناز، ملکی، کتایون، مرتاض هجری، سروش، و مجدزاده، سید رضا (1387). چقدر در مقالات برنامههای سلامت، انتقال دانش رعایت شده است. مجلة پژوهشی حکیم، دورة 4، شمارة 11 صفحات 7-1.
- ندیر خانلو، سمیرا (1387). تدوین الگوی انتقال تجاری دانش و الزامات کارآفرینی دانشگاهی. پایاننامة کارشناسیارشد، دانشکدة مدیریت، دانشگاه تهران.
- هزارجریبی، جعفر، و صفری شالی، رضا (1388). بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد اجتماعی شهروندان. فصلنامة جامعهشناسی کاربردی، دورة 20، شمارة 4، صفحات 38-17.
- یزدانپناه، احمدعلی، ربیعی پاکده، زینب، و رستمپور، زهرا (1392). شناسایی مؤلفههای اساسی برای ورود شرکتهای ایرانی به حوزة ائتلافهای استراتژیک. دهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک، تهران، ایران.
- وردینژاد،xxx،و افضلی،xxx(1391). http://www.verdinejad.com/VisitorPages/show.aspx?IsDetailList=true&ItemID=37050,8 (تاریخ دسترسی: 1394.02.01)
-
- Argote, L., McEvily, B., & Reagans, R. (2003). Managing knowledge in organizations: An integrative framework and review of emerging themes. Management Science, 49(4), 571-582.
- Bachmann, R., & Van Witteloostuijn, A. (2009). Analyzing inter-organizational relationships in the context of their national business systems: A conceptual framework for comparative research. European Societies, 11(1), 49-76.
- Björkman, I., Barner-Rasmussen, W., & Li, L. (2004). Managing knowledge transfer in MNCs: the impact of headquarters control mechanisms. Journal of International Business Studies, 35(5), 443-455.
- Chauvel, D., Rolland, N., & Despres, C. (2003). Knowledge transfer and organizational learning in strategic alliances. Enhancing inter-firm networks and interorganizational strategies,3,99-116.
- Chen, C. J., Hsiao, Y. C., & Chu, M. A. (2014). Transfer mechanisms and knowledge transfer: The cooperative competency perspective. Journal of Business Research, 67(12), 2531-2541.
- Chernick, M. (2011)http://stats.stackexchange.com/questions/33300/determining-sample-size-necessary-for-bootstrap-method-proposed-method (access date: 21/03/2015)
- Cummings, J. (2003). Knowledge sharing: A review of the literature. Washington, DC: World Bank Operations Evaluation Department.1-59.
- Dakhli, M., & De Clercq, D. (2004). Human capital, social capital, and innovation: a multi-country study. Entrepreneurship & Regional Development, 16(2), 107-128.
- Dussauge, P., Garrette, B., & Mitchell, W. (2000). Learning from competing partners: Outcomes and durations of scale and link alliances in Europe, North America and Asia. Strategic Management Journal, 21(2), 99-126
- Dyer, J. H., & Singh, H. (1998). The relational view: Cooperative strategy and sources of interorganizational competitive advantage. Academy of Management Review, 23(4), 660-679.
- Easterby‐Smith, M., Lyles, M. A., & Tsang, E. W. (2008). Inter‐organizational knowledge transfer: Current themes and future prospects. Journal of Management Studies, 45(4), 677-690.
- Goh, S. C. (2002). Managing effective knowledge transfer: an integrative framework and some practice implications. Journal of Knowledge Management, 6(1), 23-30.
- Guptara, P. (1999). Why knowledge management fails. Knowledge Management Review, 9, 26-29.
- Gupte, M. (2007). Success of university spin-offs: network activities and moderating effects of internal communication and adhocracy. Springer Science & Business Media.
- Larsson, M., & Östberg, E. (2009). Critical factors for communication and knowledge transfer: A study of Volvo Cars Corporation's Market Intelligence Department and their communication and Interaction with their various Internal Clients.
- Lin, H.F. (2007). Effects of extrinsic and intrinsic motivation on employee knowledge sharing intentions. Journal of information scienc, 33(2),135-149.
- McFadyen, M. A., & Cannella, A. A. (2004). Social capital and knowledge creation: Diminishing returns of the number and strength of exchange relationships. Academy of Management Journal, 47(5), 735-746.
- Mirić, A. A., Burton, R. M., & Petković, M. (2013). Coordinating Inter-organizational Learning Throughout Alliance Evolution Network Governance (pp.11-32), Springer.
- Moran, P. (2005). Structural vs. relational embeddedness: Social capital and managerial performance. Strategic Management Journal, 26(12), 1129-1151.
- Musial, K., Budka, M., & Blysz, W. (2013). Understanding the Other Side–The Inside Story of the INFER Project Innovation through Knowledge Transfer 2012 (pp.1-9): Springer.
- Nonaka, I. (1994). A dynamic theory of organizational knowledge creation. Organization Science, 5(1), 14-37.
- Omar Sharifuddin Syed-Ikhsan, S., & Rowland, F. (2004). Knowledge management in a public organization: a study on the relationship between organizational elements and the performance of knowledge transfer. Journal of Knowledge Management, 8(2), 95-111.
- Perrin, A., & Rolland, N. (2007). Mechanisms of Intra-Organisational Knowledge Transfer: The Case of a Global Technology Firm. Management, 10(2), 25-47.
- Preacher, K. J., & Leonardelli, G. J. (2001). Calculation for the Sobel test: An interaction calculation tool for mediation tests http://www.psych.ku/preacher/sobel. (acess date: 21/03/2015).
- Ringim, K. J., Razalli, M. R., & Hasnan, N. (2012). A Framework of Business Process Re-engineering Factors and Organizational Performance of Nigerian Banks. Asian Social Science, 8(4), 203-216.
- Nguyen, D. T., & Nguyen, T. M. T. (2012). Knowledge transfer from business schools to business organizations through in-service training students. Development and Policies Research Center (DEPOCEN), 21, 1-16.
-
- Sivadas, E., & Dwyer, F. R. (2000). An examination of organizational factors influencing new product success in internal and alliance-based processes. Journal of Marketing, 64(1), 31-49.
- Szulanski, G. (2001). Knowledge creation: a source of value. Academy of Management Review, 26(2), 318-320.
- Tho, N. D., & Trang, N. T. M. (2012). Knowledge transfer from business schools to business organizations through in-service training students.
- Tortoriello, M., & Krackhardt, D. (2010). Activating cross-boundary knowledge: The role of Simmelian ties in the generation of innovations. Academy of Management Journal, 53(1), 167-181.
- Tsai, W., & Ghoshal, S. (1998). Social capital and value creation: The role of intrafirm networks. Academy of Management Journal, 41(4), 464-476.
- Tsui, E. (2010). Proceedings of the 7th International Conference on Intellectual Capital, knowledge Management and Organisational Learning: Academic Conferences Limited, pp.498-506.
- Van de Ven, A. H., Delbecq, A. L., & Koenig Jr, R. (1976). Determinants of coordination modes within organizations. American Sociological Review, 41(2), 322-338.
|