امینی, علیرضا, مزروعی, اسماعیل, آقاجری, معصومه. (1396). نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی. , 9(2), 233-258. doi: 10.22059/jibm.2017.216145.2256
علیرضا امینی; اسماعیل مزروعی; معصومه آقاجری. "نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی". , 9, 2, 1396, 233-258. doi: 10.22059/jibm.2017.216145.2256
امینی, علیرضا, مزروعی, اسماعیل, آقاجری, معصومه. (1396). 'نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی', , 9(2), pp. 233-258. doi: 10.22059/jibm.2017.216145.2256
امینی, علیرضا, مزروعی, اسماعیل, آقاجری, معصومه. نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی. , 1396; 9(2): 233-258. doi: 10.22059/jibm.2017.216145.2256


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب