حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, خانلری, امیر, غریبی, محی الدین. (1396). مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری. , 9(2), 259-270. doi: 10.22059/jibm.2017.120345.1600
طهمورث حسنقلی پور یاسوری; امیر خانلری; محی الدین غریبی. "مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری". , 9, 2, 1396, 259-270. doi: 10.22059/jibm.2017.120345.1600
حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, خانلری, امیر, غریبی, محی الدین. (1396). 'مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری', , 9(2), pp. 259-270. doi: 10.22059/jibm.2017.120345.1600
حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, خانلری, امیر, غریبی, محی الدین. مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری. , 1396; 9(2): 259-270. doi: 10.22059/jibm.2017.120345.1600


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب