علیقلی, منصوره, فاطمی, سید مجتبی. (1396). شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل). , 9(2), 375-394. doi: 10.22059/jibm.2017.220389.2352
منصوره علیقلی; سید مجتبی فاطمی. "شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل)". , 9, 2, 1396, 375-394. doi: 10.22059/jibm.2017.220389.2352
علیقلی, منصوره, فاطمی, سید مجتبی. (1396). 'شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل)', , 9(2), pp. 375-394. doi: 10.22059/jibm.2017.220389.2352
علیقلی, منصوره, فاطمی, سید مجتبی. شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل). , 1396; 9(2): 375-394. doi: 10.22059/jibm.2017.220389.2352


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب