یاسینی, علی, عباسی نیکو, محمد, تابان, محمد, پوراشرف, یاسان اله. (1396). طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد. , 9(2), 415-438. doi: 10.22059/jibm.2017.217294.2285
علی یاسینی; محمد عباسی نیکو; محمد تابان; یاسان اله پوراشرف. "طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد". , 9, 2, 1396, 415-438. doi: 10.22059/jibm.2017.217294.2285
یاسینی, علی, عباسی نیکو, محمد, تابان, محمد, پوراشرف, یاسان اله. (1396). 'طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد', , 9(2), pp. 415-438. doi: 10.22059/jibm.2017.217294.2285
یاسینی, علی, عباسی نیکو, محمد, تابان, محمد, پوراشرف, یاسان اله. طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد. , 1396; 9(2): 415-438. doi: 10.22059/jibm.2017.217294.2285


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب