امانی, ملاحت, کیانی, عارفه. (1396). بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی. , 8(2), 51-68. doi: 10.22059/japr.2017.63707
ملاحت امانی; عارفه کیانی. "بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی". , 8, 2, 1396, 51-68. doi: 10.22059/japr.2017.63707
امانی, ملاحت, کیانی, عارفه. (1396). 'بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی', , 8(2), pp. 51-68. doi: 10.22059/japr.2017.63707
امانی, ملاحت, کیانی, عارفه. بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی. , 1396; 8(2): 51-68. doi: 10.22059/japr.2017.63707


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب