1.

مقایسه اثربخشی مدل شناختی- رفتاری مارلات و معنادرمانی بر کاهش ولع و پیشگیری از بازگشت زنان وابسته به مواد

صفحه 1-15
ماندانا نیکنام؛ محمدابراهیم مداحی؛ عبداله شفیع آبادی

2.

مدل یابی علی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس اهداف پیشرفت و هیجان های تحصیلی

صفحه 17-34
هادی صمدیه؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ احمد خامسان

3.

بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

صفحه 35-49
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم

4.

بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 51-68
ملاحت امانی؛ عارفه کیانی

5.

قابلیت تبیین زبان در نظریه ذهن کودکان با اختلال طیف اتیسم

صفحه 69-77
کیانا تقی خان؛ سعید حسن زاده؛ سهیلا خداوردیان

6.

نقش میانجی گر هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط یادگیری سازنده‌گرا و شایستگی تحصیلی در دختران دوره دوم متوسطه شهر تهران

صفحه 79-95
سیده شایسته موسوی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ مالک میرهاشمی

7.

ویژگی های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حافظه فعال بزرگسالان

صفحه 97-112
علی اکبر ارجمندنیا؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ زهرا حاجیان؛ سمانه ملکی

8.

رابطه هوش هیجانی با منبع کنترل در بین دانشجویان دانشگاه تهران

صفحه 113-130

9.

اثربخشی طرحواره درمانی بر وسواس فکری- عملی و رضایت زناشویی زنان متاهل

صفحه 131-143
لیلا بنی ادم؛ شاهرخ مکوندحسینی؛ مستوره صداقت

10.

طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای

صفحه 145-165
رضاعلی طرخان؛ رضوان حکیم زاده؛ مرضیه دهقانی؛ کیوان صالحی

11.

ساخت و اعتباریابی مقیاس ایرانی چالش های میانسالی

صفحه 167-180
عباس روزبهانی؛ مهناز علی اکبری دهکردی

12.

پیش‌بینی کننده‌های بالینی پاسخ به درمان تحریک مکرر مغناطیسی فراجمجمه ای (rTMS) در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی

صفحه 181-200
رضا رستمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب