ابراهیمی, الهام, شجاع, علی, پیرانی احمدآباد, ندا. (1396). بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی. , 9(3), 439-462. doi: 10.22059/jibm.2017.230302.2547
الهام ابراهیمی; علی شجاع; ندا پیرانی احمدآباد. "بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی". , 9, 3, 1396, 439-462. doi: 10.22059/jibm.2017.230302.2547
ابراهیمی, الهام, شجاع, علی, پیرانی احمدآباد, ندا. (1396). 'بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی', , 9(3), pp. 439-462. doi: 10.22059/jibm.2017.230302.2547
ابراهیمی, الهام, شجاع, علی, پیرانی احمدآباد, ندا. بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی. , 1396; 9(3): 439-462. doi: 10.22059/jibm.2017.230302.2547


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب